shinee super junior ft island big bang dbsk ss501 mblaq beast 2pm 2am cnblue u-kiss ze:a 2ne1 snsd brown eyed girls 4minute davichi kara hyuna t-ara after school f(x)

saranghaeyo :)

saranghaeyo :)

Feb 18, 2010

17/2/09



waaaaa ~ sudah jatuh cinta sama LOGAN LERMAN a.k.a PERCY JACKSON ! dia sweeeet doe ! auww , angau sat . tp MINHO tetap d hati okee ? dun wori minho . yong wonee sarang hae ! u are my sweet sugar xD . bagi sesape yg x tgok cite nie ag , teramatlaa digalakkan tuk tgok . pasti x menyesal auu . effect dye pun cam gempak . klaka pun ada . best best . rasa mcm nk tgok ag je ouhh . hee ^^ . next week nk kua ag laa . nk tgok cite lain lak . setiap rabu , aku mesti kua je . kalu x tgok wayang setiap hari rabu , mmg rase xsedap badan ouh . ahaks XD . ha , ni cite lain lak . aku baru tahu kt TS ada jual barang2 kpop ouhh . aku tahu pun sbb adk PUTRI ANARA yg bgtahu aku . act , aku baru kenal dia sehari auu . itupun aku amik num dia kt buku klik , ruangan shout out . sbb dia minat SHINEE , aku pun msg laa dia . hee ;p . thanks adk ! sbb bgtahu eonnie pasal kedai uh . nnt kita kuar ehh ? ^^ . smlm aku , nisah & diba g laa cari kedai tu tp x jumpa sbb nama kedai xtahu , tingkat berapa pun xtahu . memang penatlaa ! nk call adk , malu pulok . aku nie malu sikit nk ckp gn org yg baru kenal nie xD . so , kitorg give up laa . gn harapan hari lain cari ag . hoho . tp nasib baik td nisah msg aku kata dye da tahu dh kedai uh ktne . wahh ! dgn perasaan yg terlebih gembira , aku xsabar lak nk g kedai uh next week . rasa mcm nk g esk je ouhh ! weee ~ aku sampai umah smlm pun kul 7.10 . x sempat nk tgok dream team dari mulaa auu . time aku sampai uma , mak aku pun gah tgok dream team gak . sape yg pengaruh dia ? aku laa . hoho ;DD . aku terus serbu tv uh . time uh da part hongki dh . xdpt nk tgok minho :( . tp xpelaa . nnt mesti ada ulangan dia an ? kompem aku tgoklaa . ^^ . time kt TS , aku sempat beli cd MBLAQ . ingat nk beli snsd tp lain kali jelaa . hee ;p .

NEXT WEEK ~ CEPATLAA DATANG . HUU =D

2 comments: