shinee super junior ft island big bang dbsk ss501 mblaq beast 2pm 2am cnblue u-kiss ze:a 2ne1 snsd brown eyed girls 4minute davichi kara hyuna t-ara after school f(x)

saranghaeyo :)

saranghaeyo :)

Feb 9, 2010

For the first time :)


Weee , skrg baru aku nk aktif
ber-blogging ni padahal dri tahun lepas aku dah wat dh tapi x post pape pun . yelaa , sebelum nie aku pikir blog ni boring sbb aku xde pape nk story . kalu ada masalah pun , aku suka simpan je . malas la nk cite kt org lain an ? so aku more to myspace-ing je la , pastu stat bulan 2010 , da stat ber-facebooking lak , da boring berfacebook , aku myspace-ing balek tp aku xpernah pikir pasal blog nie . hee :p . tp bila aku tgok ramai yg da ber-blogging nie , aku pun rasa mcm nk stat blogging laa ^^ . so , stat dari skrg blog nie akn jadi tempat tuk aku luahkan sume ceritera aku yg berkaitan gn kpop , problem , & mcm-mcm aglaa . kire skrg nie aku da lebey open laa . nk cite kt org laen pun da xkesah dh . hoho ;) . jadi , selamat membaca ya !

1 comment: