shinee super junior ft island big bang dbsk ss501 mblaq beast 2pm 2am cnblue u-kiss ze:a 2ne1 snsd brown eyed girls 4minute davichi kara hyuna t-ara after school f(x)

saranghaeyo :)

saranghaeyo :)

Feb 9, 2010

SUPER JUNIOR CONSERT ? 20TH MARCH ?


waaaa ! aku nak sangat sangat sangat g konsert SUJU kt stadium putra bukit jalil 20 mac ni ! tp apakan daya , mak aku mesti x kasi punyelaa . agak sedih gak laa . sbb x dpt tgok ryeowook :( . tiket paling murah pun rm138 , itupun da sold out . aku chek td laa . yg tggl cuma rm458 je . perghh , sape yg betul2 kaya je ley beli tiket rm458 uh . yg rm 138 uh aku mampu beli kalu aku kumpul duet , tp aku ni bknnye jenis yg simpan duet . boros oo . kalu dpt rm 200 , sehari uh je aku da abeskan . haha :p . tp kalu aku dpt kumpul pun , mak aku xkn kasi pegi gak . wat malam lak uh . da la aku x penah kuar mlm except gn family aku jela . pasar malam ? lagi laa harapan aku nk pegi . da 2 thn aku x g kott . tah canela pasar malam skrg nie an ? mane tahu da maju ke , da ada funfair ke , aku je yg ketinggalan x tahu pape . ahaks , apela aku merepek nie . ngee xD . kalu const. uh wat time siang , ley gak aku g senyap2 an ? huhu . xpelaa , x dpt tgok const. , tgok kt internet jelaa . bukan setakat free , full screen ag uh . kalu g const . dorg , dpt tgok dari jauh je . x best x best ! xD . canie laa jadinye . time xdpt g const. , baru pikir sume uh . bila dpt g , mane pikir sume uh dh . betul x ? betul x ? hee :p . anyway , aku harap sgt laa kalu ada org yg baik hati gila-gila nk bawa aku g const. suju uhh :(

p/s ; suju hwaiting ! ryeowook , saranghae ! :DD

2 comments:

  1. isk2~
    hani pun xpat g gak
    parents xbg coz tket mhal~
    :(

    p/s : kwn sya g~dia bli tiket yg rm458 tu =0

    ReplyDelete
  2. woa , yeke ? :O . bertuahnye kwn hani uh . jeles jeles :(

    ReplyDelete